Powered By Blogger

26 de febrero de 2017

Supersexy girl (Fundación Tony Manero)


 

Supersexy girl

Supersexy girl...

Your smile is supersexy,
you're dancing supersexy, girl.
You're walking supersexy
(babe, I love that),
I love you supersexy girl.

This disco
can be heaven
when you move
and roof
your body down next to me,
so do it
(do it, sexy girl),
be my disco-angel.

Supersexy girl,
you're everything to me.
Supersexy girl,
you're the only thing I need

Your voice is all so sexy,
so damn than absolutely, babe.
Your feet are supersexy
(babe, I love that).
Let me play
the sexy games with them.

You, sexy lady,
I like your skin,
sweet like chocolate.
And I know you like the way
that I do.
Keep it moved
(do it, sexy girl),
all that until
heaven's gone.

We gonna make you feel
like a donuts,
you gotta be.
We gonna make you feel
high.

Supersexy girl,
you're everything to me.
Supersexy girl,
you're the only thing I need.
Supersexy girl,
so tender and so lovely,
supersexy girl,
oh...
you're everything I need.
Supersexy girl...

I want you supersexy.
I need you supersexy.
I love you supersexy girl.
I want you supersexy
(I want you).
I need you supersexy
(I need you).
I love you supersexy girl
(I love you supersexy girl).

I want you supersexy
(so tender).
I need you supersexy
(and so lovely babe).
I love you supersexy girl
(I love you supersexy girl).
I want you supersexy
(I want you).
I need you supersexy
(I love you supersexy girl).
Supersexy girl.
Chica supersexy

Chica supersexy...

Tu sonrisa es supersexy,
tú bailas supersexy, chica.
Tú caminas supersexy
(nena, me encanta eso),
te quiero chica supersexy.

Esta discoteca
puede ser el cielo
cuando te mueves
y techas
tu cuerpo a mi lado,
así que hazlo
(hazlo, chica sexy),
sé mi ángel de discoteca.

Chica supersexy,
tú eres todo para mí.
Chica supersexy,
tú eres lo único que necesito.

Tu voz es tan sexy,
tan maldita como absoluta, nena.
Tus pies son supersexys
(nena, me encanta eso).
Déjame jugar 
juegos sexys con ellos.

Tú, dama sexy,
me gusta tu piel, 
dulce como el chocolate.
Y sé que te gusta la manera
que yo lo hago.
Sigue moviéndote
(hazlo, chica sexy),
todo eso hasta
que el cielo se haya ido.

Te vamos a hacer sentir
como una rosquilla,
lo vas a ser.
Te vamos a hacer sentir
en las alturas.

Chica supersexy,
tú eres todo para mí.
Chica supersexy,
tú eres lo único que necesito.
Chica supersexy,
tan tierna y tan encantadora,
chica supersexy,
oh...
tú eres todo lo que necesito.
Chica supersexy...

Te deseo supersexy.
Te necesito supersexy.
Te quiero chica supersexy.
Te deseo supersexy
(te deseo).
Te necesito supersexy
(te necesito).
Te quiero chica supersexy
(te quiero chica supersexy).

Te deseo supersexy
(tan tierna).
Te necesito supersexy
(y tan encantadora nena).
Te quiero chica supersexy
(te quiero chica supersexy).
Te deseo supersexy
(te deseo).
Te necesito supersexy
(te quiero chica supersexy).
Chica supersexy.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.