Powered By Blogger

12 de febrero de 2017

I will love you all my life (Charlie Landsborough)

 

I will love you all my life

You're forever telling me I'm weak,
when I'm critized I never speak,
I prefer to turn the other cheek
but I will love you all my life.
I can never do things right by you,
I'm the kind of man
who muddles through,
you can find mistakes
in all I do
but I will love you all my life.

Something foolish happens
and you see,
in the middle of it all is me,
seems I cause you so much misery
but I will love you all my life.

All my life,
all my own,
everything is yours alone.
Everyday my whole life through
I will spend loving you.

Everybody says
for you I'm wrong,
you'll get nowhere fast
with me alone,
they keep telling me I don't belong
but I will love you all my life.

All my life,
all my own,
everything is yours alone.
Everyday my whole life through
I will spend loving you.

I will love you all my life.
Te amaré toda mi vida

Tú siempre estás diciendo que soy débil,
cuando soy criticado no hablo nunca,
prefiero poner la otra mejilla
pero yo te amaré toda mi vida.
Nunca puedo hacer las cosas bien para ti,
soy el tipo de hombre
que se las arregla
tú puedes encontrar errores
en todo lo que hago
pero te amaré toda mi vida.

Algo tonto pasa
y ya ves,
en medio de todo esto estoy yo,
parece que te causo mucha miseria
pero te amaré toda mi vida.

Toda mi vida,
todo lo que tengo,
todo es solo tuyo.
Todos los días de toda mi vida
los pasaré amándote.

Todo el mundo dice
que yo me equivoco por ti,
no llegarás a ninguna parte rápido
sola conmigo,
siguen diciéndome que no pertenezco
pero te amaré toda mi vida.

Toda mi vida,
todo lo que tengo,
todo es solo tuyo.
Todos los días de toda mi vida
los pasaré amándote.

Te amaré toda mi vida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.