Powered By Blogger

26 de marzo de 2017

If you don't know me by now (Simply Red)


If you don't know me by now

If you don't know me by now
you will never, never, never know me,
oooh...

All the things
that we've been through
you should understand me
like I understand you.
Now, girl, I know the difference
between right and wrong.
I ain't gonna do nothing
to break up our happy home.
Oh, don't get so excited
when I come home a little late at night
'cause we only act like children
when we argue fuss and fight.

If you don't know me by now
(if you don't know me)
you will never, never, never know me
(no, you won't),
oooh...
If you don't know me by now
you will never, never, never know me,
oooh...

We've all got
our own funny moods,
I've got mine,
woman, you've got yours too.
Just trust in me
like I trust in you.
As long as we've been together
it should be so easy to do.
Just get yourself together
or we might as well say goodbye.
What good is a love affair
when you can't see eye to eye, oh?

If you don't know me by now
(if you don't know me)
you will never, never, never know me
(no, you won't),
oooh...
If you don't know me by now
(you will never, never, never know me)
you will never, never, never know me,
oooh...
If you don't know me by now
you will never, never, never know me,
oooh...
Si no me conoces por ahora

Si no me conoces por ahora
nunca, nunca, nunca me conocerás,
oooh...

Con todas las cosas
por las que hemos pasado
tú deberías entenderme
como yo te entiendo a ti.
Ahora, nena, sé la diferencia
entre el bien y el mal.
No voy a hacer nada
para romper nuestro hogar feliz.
Oh, no te alborotes tanto
cuando llego a casa un poco tarde de noche
porque solo actuamos como niños
cuando discutimos alto y nos peleamos.

Si no me conoces por ahora
(si no me conoces)
nunca, nunca, nunca me conocerás
(no, no lo harás),
oooh...
Si no me conoces por ahora
nunca, nunca, nunca me conocerás,
oooh...

Todos tenemos
nuestro propio humor divertido,
yo tengo el mío,
mujer, tú tienes el tuyo también.
Simplemente confía en mí
como yo confío en ti.
Mientras estemos juntos
debería ser tan fácil de hacer.
Simplemente recupérate
o podríamos decir adiós.
¿De qué sirve una historia de amor
cuando no puedes verte cara a cara, oh?

Si no me conoces por ahora
(si no me conoces)
nunca, nunca, nunca me conocerás
(no, no lo harás),
oooh...
Si no me conoces por ahora
(nunca, nunca, nunca me conocerás)
nunca, nunca, nunca me conocerás,
oooh...
Si no me conoces por ahora
nunca, nunca, nunca me conocerás,
oooh...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.