Powered By Blogger

26 de noviembre de 2016

Me muero por ti (Umberto Tozzi)



Me muero por ti

Cada día por ti
hay mil cosas que lamentar,
tú no ves que en el mundo
las guerras no mueren jamás.
Si un chiquillo pudiera jugar
a tener dos alas
ya no bajaría aquí
para perder la batalla,
eh, eh.

Cada vez que no,
cada vez que sí.
me muero por ti.
Cada tu “tal vez”,
cada tu “no sé”,
cada “volveré”,
me muero por ti.
Cada vez que no,
me muero por ti.
Cada mi “por qué”,
cada “junto a ti”,
cada “estar sin ti”,
me muero por ti.

Me reflejo sin ver
que tu espejo al revés me mira
y no sé dónde ir
ni con quién
mientras tú tan tranquila.
Yo me rindo ante ti
porque sabes echarme el freno.
No, no te aproveches
si me ves hundido en el suelo...
oh, oh, oh...
suelo, eh, eh.

Cada vez que no,
cada vez que sí.
me muero por ti.
Cada tu “tal vez”,
cada tu “no sé”,
cada “volveré”,
me muero por ti.
Cada vez que no,
me muero por ti.
Cada mi “por qué”,
cada “junto a ti”,
cada “estar sin ti”,
me muero por ti.

Háblame de nunca,
háblame de un siglo de amor.
Cada cosa tuya
tiene tu sabor, mi dolor...

Eh, eh.
Cada vez que no,
cada vez que sí.
me muero por ti.
Cada tu “tal vez”,
cada tu “no sé”,
cada “volveré”,
me muero por ti.
Cada vez que no,
me muero por ti.
Cada mi “por qué”,
cada “junto a ti”,
cada “estar sin ti”,
me muero por ti.

Cada vez que no,
cada vez que sí.
me muero por ti.
Cada mi “por qué”,
cada “junto a ti”,
cada “estar sin ti”,
me muero por ti.
Me muero por ti...
Me muero por ti...
I die for you

Each day for you
there are a thousand things to regret,
you can’t see that in the world
wars never die.
If a child could play
to have two wings
he wouldn’t come down here
to lose the battle,
eh, eh.

Each time no,
each time yes,
I die for you.
Every your “maybe”,
every your “I don’t know”,
every “I will return”,
I die for you.
Each time no,
I die for you.
Every my “why”,
every “next to you”,
every “being without you”,
I die for you.

I reflect without seeing
that your mirror looks at me backwards
and I don’t know where go
or with who
while you are so calm.
I surrender to you
because you know how to stop me.
No, don’t’ take advantage
if you see me sunken in the floor...
oh, oh, oh...
floor, eh, eh.

Each time no,
each time yes,
I die for you.
Every your “maybe”,
every your “I don’t know”,
every “I will return”,
I die for you.
Each time no,
I die for you.
Every my “why”,
every “next to you”,
every “being without you”,
I die for you.

Tell me about never,
tall me about a century of love.
Each thing yours
have your taste, my pain...

Eh, eh.
Each time no,
each time yes,
I die for you.
Every your “maybe”,
every your “I don’t know”,
every “I will return”,
I die for you.
Each time no,
I die for you.
Every my “why”,
every “next to you”,
every “being without you”,
I die for you.

Each time no,
each time yes,
I die for you.
Every my “why”,
every “next to you”,
every “being without you”,
I die for you.
I die for you...
I die for you...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.