Powered By Blogger

21 de abril de 2013

I was born to love you (Freddy Mercury)



I was born to love you

An amazing feeling coming through!

I was born to love you
with every single beat of my heart,
yes, I was born to take care of you
every single day of my life.

You are the one for me,
I am the man for you,
you were made for me,
you're my ecstasy.
If I was given every opportunity
I'd kill for your love,
so take a chance with me,
let me romance with you.
I'm caught in a dream
and my dreams come true,
it's so hard to believe
this is happening to me.
An amazing feeling coming through.

I was born to love you
with every single beat of my heart,
I was born to take care of you
every single day of my life.

I wanna love you,
I love every little thing about you,
I wanna love you, love you, love you...
(Born) to love you, (born) to love you,
yes, (born) I was born to love you.
(Born) to love you (born) to love you,
every single day of my life.
I was born to take care of you
every single day of my life.

Every single day of my life...
I was born to love you
with every single beat of my heart.
Yeah, I was born to take care of you,
honey,
every single day of my life.
Yo he nacido  para amarte

Un sentimiento increíble está llegando!

Yo he nacido para amarte
con cada latido de mi corazón,
sí, yo he nacido para cuidarte
todos los días de mi vida.

Tú eres la única para mí,
yo soy el hombre para ti,
tú fuiste hecha para mí,
eres mi éxtasis.
Si me dieran cada oportunidad
mataría por tu amor,
así que aprovecha esta ocasión conmigo,
déjame tener un romance contigo.
Estoy atrapado en un sueño
y mi sueño se hace realidad,
es tan difícil de creer
que esto me esté pasando a mí.
Un sentimiento increíble está llegando.

Yo he nacido para amarte
con cada latido de mi corazón,
yo he nacido para cuidarte
todos los días de mi vida.

Yo quiero amarte,
me encanta cada detalle de ti,
quiero amarte, amarte, amarte...
(Nacido) para amarte, (nacido) para amarte,
sí, (nacido) yo he nacido para amarte.
(Nacido) para amarte, (nacido) para amarte,
todos los días de mi vida.
Yo he nacido para cuidarte
todos los días de mi vida.

Todos los días de mi vida...
Yo he nacido para amarte
con cada latido de mi corazón.
Yeah, yo he nacido para cuidarte,
cariño,
todos los días de mi vida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.