Powered By Blogger

23 de julio de 2012

By your side (Sade)


By your side

You think I'd leave your side, baby?
You know me better than that.
You think I'd leave you down

when you're down on your knees?
I wouldn't do that.

I'll tell you're right when your want,
I...ohhh, ohhh...
and if only you could see into me.

Oh, when you're cold
I'll be there to hold you tight to me.
When you're on the outside, baby

and you can't get in,
I will show you,

you're so much better than you know.
When you're lost,
when you're alone
and you can't get back again
I will find you, darling,

and I'll bring you home.

And if you want to cry
I am here to dry your eyes
and in no time you'll be fine.

You think I'd leave your side, baby?
You know me better than that.
You think I'd leave you down

when you're down on your kness?
I wouldn't do that.


I'll tell you're right when you want,
I... ohhh, ohhh...
and if only you could see into me.

Oh, when you're cold
I'll be there
to hold you tight to me.
Oh, when you're low
I'll be there by your side, baby.


Oh, when you're cold
I'll be there
to hold you tight to me.
Oh, when you're low
I'll be there by your side, baby.
A tu lado

¿Crees que me alejaría de tu lado, cariño?
Me conoces mejor que eso.
¿Crees que te abandonaría

cuando estés arrodillado?
Yo no haría eso.

Te diré que estás bien cuando tú quieras,
yo... ohhh, ohhh...
y si solo pudieras ver dentro de mi.

Oh, cuando tengas frío
yo estaré ahí para abrazarte fuerte a mí.

Cuando estés afuera, cariño 
y no puedas entrar,
yo te enseñaré,

tú eres mucho mejor de lo que crees.
Cuando estés perdido,
cuando estés solo
y no puedas volver otra vez
yo te encontraré, cariño,

y te traeré a casa.

Y si quieres llorar
yo estaré aquí para secar tus ojos
y al poco tiempo estarás mejor.

¿Crees que me alejaría de tu lado, cariño?
Me conoces mejor que eso.
¿Crees que te abandonaría

cuando estés arrodillado?
Yo no haría eso.


Te diré que estás bien cuando tú quieras,

yo... ohhh, ohhh...
y si solo pudieras ver dentro de mi.


Oh, cuando tengas frío
yo estaré ahí
para abrazarte fuerte a mí.
Oh, cuando estés de bajón
estaré a tu lado, cariño.


Oh, cuando tengas frío
yo estaré ahí
para abrazarte fuerte a mí.
Oh, cuando estés de bajón
estaré a tu lado, cariño.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.