Powered By Blogger

7 de diciembre de 2011

Storia d'amore (Sarah Brightman)






Storia d’amore

Fai quello che vuoi,
ritorni sempre qui.
Io, io non vorrei
ma non so dirti mai di no.

Sì, va bene così,
voglio te vicino a me.
Tu, tu sì lo sai
che non so dirti mai di no.

Tu sei la mia
dolce pazzia,
storia d'amore, noi.

La felicità,
segreto fra di noi,
tu mi prenderai
il mio destino
in mano a te.

Il vento sei tu
e io ti seguirò,
tu mi porterai
nel mondo dei
pensieri tuoi.

Tu sei la mia
grande pazzia,
storia d'amore.

Io riderò,
io piangerò,
storia d'amore, noi.

Storia d'amore, noi...
Love story

Do what you want,
come back always here.
I, I will not want
but I don’t know tell you no.

Yes, it is ok like this,
I want you near me.
You, yes, you know
that I don’t know how tell no.

You are my
sweet madness,
love story, we.

Happiness,
secret between us,
you will take me
my destiny
in your hand.

You are the wind
and I will follow you,
you will bring me
in the world
of your thoughts.

You are my
big madness,
love story.

I will laugh,
I will cry,
love story, we.

Love story, we...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.