Powered By Blogger

1 de febrero de 2015

Give me one reason (Tracy Chapman)



Give me one reason

Give me one reason to stay here
and I'll turn right back around.
Give me one reason to stay here
and I'll turn right back around.
Said I don't wanna leave you lonely,
you gotta make me change my mind.

Baby, I got your number
and I know that you got mine.
You know that I called you,
I called you many times.
You can call me baby,
you can call me anytime,
you got to call me.

Give me one reason to stay here
and I'll turn right back around.
Give me one reason to stay here
and I'll turn right back around.
Said I don't wanna leave you lonely,
you gotta make me change my mind.

I don't want no one to squeeze me,
they might take away my life.
I don't want no one to squeeze me,
they might take away my life.
I just want someone to hold me,
oh, and rock me through the night.

This youthful heart can love you,
yes, and give you what you need.
I said this youthful heart can love you,
oh, and give you what you need.
But I'm too old 
to go chasing you around
wasting my precious energy.

Give me one reason to stay here,
yes and I'll turn right back around.
Give me one reason to stay here
and I'll turn right back around.
Said I don't wanna leave you lonely,
you gotta make me change my mind.

Baby, just give me one reason,
oh, give me just one reason why...
Baby, just give me one reason,
oh, give me just one reason why
I should stay.
Said I told you that I loved you
and there ain't no more to say.
Dame una razón

Dame una razón para quedarme aquí
y daré la vuelta de regreso.
Dame una razón para quedarme aquí
y daré la vuelta de regreso.
Dije que no quiero dejarte solo,
tienes que hacerme cambiar de opinión.

Cariño, tengo tu número
y sé que tú tienes el mío.
Tú sabes que te llamé,
te llamé muchas veces.
Puedes llamarme cariño,
puedes llamarme en cualquier momento,
tienes que llamarme.

Dame una razón para quedarme aquí
y daré la vuelta de regreso.
Dame una razón para quedarme aquí
y daré la vuelta de regreso.
Dije que no quiero dejarte solo,
tienes que hacerme cambiar de opinión.

No quiero a nadie que me apriete,
podrían quitarme la vida.
No quiero a nadie que me apriete,
podrían quitarme la vida.
Sólo quiero a alguien que me abrace,
oh, y me meza toda la noche.

Este joven corazón puede amarte,
sí, y darte lo que necesitas.
Dije que este joven corazón puede amarte,
oh, y darte lo que necesitas.
Pero soy demasiado viejo 
para ir persiguiéndote
perdiendo mi preciosa energía.

Dame una razón para quedarme aquí,
sí y daré la vuelta de regreso.
Dame una razón para quedarme aquí
y daré la vuelta de regreso.
Dije que no quiero dejarte solo,
tienes que hacerme cambiar de opinión.

Cariño, solo dame una razón,
oh, dame una razón por la cual...
Cariño, solo dame una razón,
oh, dame una razón por la cual
yo debería quedarme.
Te dije que te amaba
y no hay nada más que decir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.